Monday, November 16, 2009

kisah hidup aku yg tak sudah2..


hidup nie byk btl dugaan..kadang-kadang best..kadang2 menyakitkan hati..tp tu la hakikat kehidupan...mcm mna lah nk cari duit lebih ha??nk pinjam kt wakil rakyat pon kedekut..haha........... da lame nk beli sport rim kete tp x beli2 gak.. kesian kt vivi aku dah 2 tahun x berubah2 pon..dapat bertukar jad transformer  kan bagus...emm..xpe lah..jnji jgn meragam sudah..kalau x letih aku...student uitm plak cuti ujung tahun..klau x dapat la aku buat part time repair laptop hari2 masyuk..hehe cuti skolah nie..sunyi jer.. budak2 skolah sume cuti sebulan lebih..aku jer terperap keje.. kan ke bagus aku cuti sama mcm budak skolah tu..kan best..baru la adil..hehe..t'ingt masa skolah dulu..sumenyer best..enjoy jer...takde rasa tanggungjawab langsung..tp bile dah besar mcm x best jer..ade jer masalah..hidup nie byk btl dugaan....emm..layan jer la...emm..arnab yg  mkn rumput pon dah boleh pakai honda accord..perrrghh!!

No comments:

Post a Comment